Alla inlägg under oktober 2010

Av Nina Hellberg - 11 oktober 2010 22:31

Nu var det länge sedan jag var här med händelser om vårat liv....pga vår internet uppkoppling inte kommit igång mm. Nu funkar det iaf och det har varit både lycka och total sorg här hemma ...j-kullen har gett mkt kärlek och lycka .trots att parningen mellan de vackra paret Camilie och Ben var oplanerad så blev det såååå vackra bebbar och även tom en lila tjej så Ben är en chokladbärare liksom Camilie. Alla små vackra har vi funnit nya hem åt och jag tycker att det är synd att jag inte har kunnat berätta om deras uppväxt här.


Vår älskade "Lillebror" Rödegårdens Esso fick epilepsi ihelgen och det var den mest uppslitande och hjärtskärande upplevelse som bekommit mig...och min familj ska jag tillägga. Han väckte mig på fredagsnatt med världens brak,,,, ett av många följade anfall som jag inte trodde kunde var av denna värld,  en sådan maktlöshet över en liten ung hunds kropps händelser,en spasmisk jordbävning med ett enormt skakande, uppskärande och katastrofalt avslut som vi ägare måste    ....äsch orkar inte prata nu...tårarna bara väller ut nu och jag ser inte tangenterna längre....orkar inte nu....forsätter kanske imorgon! 




Ovido - Quiz & Flashcards