Direktlänk till inlägg 22 januari 2010

Ny dag ,nya möjligheter ;)

Av Nina Hellberg - 22 januari 2010 09:40

Vi tog sovmorgon idag, min son och jag  men det var en viss fröken vid namnet Elvira som ansåg att vi skulle kliva upp och leka, hon bet och anföll mina ben och fötter, haha! Det var bara att kliva upp och möta dagen med ett leende!


Satt igårkväll(läs inatt) och kikade på kommande utställningar och fann flera intressanta nu i vår  Umeå,Ö-vik,östersund så det ska bli roligt och spännande. Frågan är ju bara vilka som är i utställningsskick då, de kommer ju att tappa vinterpälsen och 3 st är ju parade nu och kommer att ha bebbar!

Det får bli ungdomarna som får åka på skönhetstävling! Jag har ju iaf 3 st kandidater som jag kan ställa!


En kille ringde mig ifrån Sundsvalls tidning, vi ska  göra ett repotage och de ska intervjua mig om Sveriges populäraste ras RAGDOLL, kul va? Mina katter ska bli "kändisar" och få vara med i tidningen  . Fast egentligen så är jag blyg av mig och har egentligen inte lust alls men vad gör man inte för sina älsklingar!


Violet är inte alls rund om magen, hmm, undrar om det finns några bebisar där inne? En kanske två stycken eller så är hon skendräktig helt enkelt och lurar oss   men vi hoppas på det bästa!


Bell och Noelle är iaf parade med Mick och jag ber till fruktsamhetsgudarna att iaf Noelle är dräktig......jag vill så hemskt gärna spara en liten "skrotunge"efter henne för hon har DET den katten! Hälsa,temperament och en underbar look, i love her!!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nina Hellberg - 17 februari 2011 13:29

  En brun padda de 3 första bilderna      Den röda gossen...   En brun bic...tabby?   Rödingen igen,bild 1,2,3 neråt        En brun bic. tabbygosse!          ...

Av Nina Hellberg - 17 februari 2011 13:18

Först ut är lillen som bara vägde 64 gram, han som blev bortknuffad av de andra korvarna, som jag stödmatade och låg nätterna igenom med på bröstet för att värma hans lilla kropp  Nu är Noddy uppe i normalvikt men ser lite späd ut pga lite päls, han...

Av Nina Hellberg - 24 januari 2011 11:17

     Jaha, då var denna helg över,den var givande och intressant men stressig... Jobbade och var funktionär som sjukvårdsansvarig, det hände en del men det tänker jag inte gå in på här =) Lördagens resultat: S*Ninas mirakel Inca-Machu Picch...

Av Nina Hellberg - 9 januari 2011 23:39

lördagen den 27 november får jag ett samtal ifrån min syster Alexandra....vår kusin Robert är död! Va???????????????????????????????????????????????????????????   Hela min värld rasar och jag fungerar inte längre som jag borde, vilken förlust, vi...

Av Nina Hellberg - 29 november 2010 08:11

Här kommer lite nya bilder på k-miraklen, de är så roliga och busiga nu, och man får skratta lite mitt i allt elände.....de lyser upp tillvaron med sina personligheter! Kramer som förmodligen kommer att stanna i uppfödningen är en rackarns pälsmonste...

Ovido - Quiz & Flashcards