Alla inlägg den 5 februari 2010

Av Nina Hellberg - 5 februari 2010 19:29





              

Av Nina Hellberg - 5 februari 2010 17:49

Min älskade terrorist vid namn Bell är dräktig och vi är så glada här hemma =) Hon förföljer mig hela tiden och är såååå mysig, vill gärna sitta i knät och gosa och om jag inte bryr mig om henne så tar hon hjälp av båda framtassarna, lägger dom på mina kinder och hon ger sig inte! Bell har riktigt svullna och hallonröda tuttar och jag hoppas verkligen inte att hon är skendräktig som Violet var =( men denna gång vet jag att Mick prickade rätt flera ggr(jag var i samma rum, pssss säg inget till dom för jag gömde mig, hhaha) Noelle ser jag på nästa vecka om hon är dräktig, hoppas verkligen det, håll tummarna!


Jag har jobbat ett dygnspass nu och i eftermidddag var det meningen att vi skulle fara och hälsa på Dyrka Norrsken(Norris) som bor på halvfoder hos Alexandra med familj men allt blev så sent, innan man har handlat, hämtat på dagis, lagat mat mm så är det ju kvällen. Jag tänkte försöka fota killen och här i mitten i vårat avlånga land blir det mörkt fort denna årstid så det kunde jag ju glömma. Får se om vi kan fara dit imorgon istället!


Här kommer en bild på den dräktiga och kärlekstörstande Bell!  




Ovido - Quiz & Flashcards