Alla inlägg den 10 juni 2010

Av Nina Hellberg - 10 juni 2010 10:49

Denna tjej är helsyster till Camilie alias Chloe och hon hor hos fodervärd men av privata skäl så funkar det inte längre så jag har beslutat att jag säljer henne! Jag sparade henne då jag hade svårt att välja kisse ur C-kullen, de var ju så fina båda två och dessutom chokladbärare =)


Hon är en blå mitted tjej som alltså är fertil, pigg och vill vara med på det mesta!

Nyss fyllda 1 år! Dåliga bilder kommer här, men ni som känner mig vet vilken urusel fotograf jag är....=/ sen blixtrade det så hon kunde inte annat än kisa på korten! Intresserad?? Maila eller ring för mer info!           

Av Nina Hellberg - 10 juni 2010 10:42

  Hunk-Lund i ryggläge =)   Inca-Colca tar sin eftermiddagslur, haha!  Inca-Nazca som ska bli Polack, söt som få....

 

inca-Titicaca somnade tvärt!  

    

Av Nina Hellberg - 10 juni 2010 10:27

  

Här är alltså Hunk-Lund`s nya familj, haha!Anneli och Wille,en birmakille! De brukar roa sig med pulkåkning på vintrarna =) Nja, så ofta händer det nog inte men ni måste ju hålla med att det är en härlig bild?!

Ovido - Quiz & Flashcards