Direktlänk till inlägg 1 februari 2010

Hemmadag m sjukt barn =(

Av Nina Hellberg - 1 februari 2010 12:31

Helgen har gått fort med pompa och ståt, Noel blev firad på lördagen med tårta och presenter! Lördagskväll smet vi vuxna iväg och bowlade vilket jag inte har gjort sedan högstadiet tror jag, jag vann inte, haha men det var skoj!



Noel har feber och är verkligen hängig så man får hålla sig på hemmaplan idag, pyssla om lillgubben lite och mysa!


Jag blev lite besviken på att de öppnat utställningen i Nyköping för alla raser, det skulle ju vara en special för raggisar.........för få anmälda sägs det.

Nåja, det är ju trevligt med en minisemester och man får träffa folk med samma intresse så men det hade ju varit mkt roligare om fler raggisar varit anmälda.


Violet har nu fått dejta vår fina kille Mick istället, jag har bestämt att han inte ska behöva gå fertil mkt längre till pga vissa omständigheter som tar en massa energi och huvudbry. Jag får utvärdera kullarna som kommer i vår och spara en hane ifrån dessa istället!


Just nu sitter Bell framför mig och petar sin tass upprepade ggr på min kind, haha hon är för härlig! Hennes nos far runt i mitt hår och hon vill ha en puss tror jag   Jag har lyft ner henne ifrån skrivbordet ca 4-5 ggr under några minuter nu och hon ger sig inte...hon SKA bara ha min fulla uppmärksamhet NU!!! Denna brud med det underbara sättet och de otroligt blå ögonen gör "mamma" svag och så klart att hon vinner! Här är en bild när ligger Noelle och jäser.... hoppas att det  finns små mirakel därinne nu då som kan förgylla oss med skönhet och trivsel......det är såååå synd att hon har vitt på öronen annars är hon perfekt i mina ögon, en stor feminin hona med bra typ!!     



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nina Hellberg - 17 februari 2011 13:29

  En brun padda de 3 första bilderna      Den röda gossen...   En brun bic...tabby?   Rödingen igen,bild 1,2,3 neråt        En brun bic. tabbygosse!          ...

Av Nina Hellberg - 17 februari 2011 13:18

Först ut är lillen som bara vägde 64 gram, han som blev bortknuffad av de andra korvarna, som jag stödmatade och låg nätterna igenom med på bröstet för att värma hans lilla kropp  Nu är Noddy uppe i normalvikt men ser lite späd ut pga lite päls, han...

Av Nina Hellberg - 24 januari 2011 11:17

     Jaha, då var denna helg över,den var givande och intressant men stressig... Jobbade och var funktionär som sjukvårdsansvarig, det hände en del men det tänker jag inte gå in på här =) Lördagens resultat: S*Ninas mirakel Inca-Machu Picch...

Av Nina Hellberg - 9 januari 2011 23:39

lördagen den 27 november får jag ett samtal ifrån min syster Alexandra....vår kusin Robert är död! Va???????????????????????????????????????????????????????????   Hela min värld rasar och jag fungerar inte längre som jag borde, vilken förlust, vi...

Av Nina Hellberg - 29 november 2010 08:11

Här kommer lite nya bilder på k-miraklen, de är så roliga och busiga nu, och man får skratta lite mitt i allt elände.....de lyser upp tillvaron med sina personligheter! Kramer som förmodligen kommer att stanna i uppfödningen är en rackarns pälsmonste...

Ovido - Quiz & Flashcards