Direktlänk till inlägg 3 februari 2010

Impulsiv och galen....

Av Nina Hellberg - 3 februari 2010 11:19

Igår tog jag och blekte håret, heeela håret, haha! Jag fick nåt ryck bara och ångrar mig stort nu....fasiken att man ska vara så impulsiv, det hade ju varit bättre att få proffshjälp med sådana här saker...typiskt mig =)
Gissa om det blev gult?? Knallgult i hårbotten, ser uppriktigt sagt f-rdjävligt ut = / Mm så jag måste försöka komma iväg till en frisör så snabbt som möjligt!


Choko har nu flyttat till Flingan och Birgitta och vi håller tassar och tummar här nu på att det fungerar! Lycka till!


Här hemma är det nu betydligt lugnare, Noelle,Bell och Donna sover och äter mest hela dagarna, det är väl hormonerna som spökar och man vet ju själv hur trött man va i början av graviditeterna så det är väl likadant för dom i sin dräktighet! Vecka 11 så kommer Bell`s kull, åh vad jag längtar!! Hon har nu gått 20 dagar och hon har idag hallontuttar så chansen är stor att det blir MIRAKEL efter kärleksparet! Undra om Mick gjorde slut med Bell innan han gick och dejtade Noelle? Hm,och sen efter henne träffade han ju Donna, haha...vilken casanova va? Otrogen som få, han kanske är sexmissbrukare hahaha! Nej nu får jag ta och skärpa mig! Jag vet att han har prickat rätt på alla tjejer så alla kan ju inte gå tom ;)Nu har jag huvudbry om vem som ska få föda sin kull hos min bror, de flesta katterna har varit hos honom och de känner honom väl. Jag ska ju så klart närvara vid förlossningen och vi bor grannar så det är nära men jag kommer låta kullen växa upp där då det råder platsbrist här då det förhppningsvis blir kullar här hemma i vår! 


Jag kommer garanterat spara en hane efter Mick ur någon av kombinationerna vi har gjort nu! Så jag letar en seriös fodervärd till en hane så om du känner att det kan vara något för dig-hör av dig med ett mail med beskrivning om vem du är osv......



Elvira är sååå urvuxen nu, med lång nos, ljus ögonfärg mm så jag undrar om man ens får ett ex.1 på utställningen....hihi!
Min söta underbara kurrmaskin, hon är som en terrorist, busar och gör livet surt för tanterna här hemma. Älskade docka som ger mig många glada skratt!


På återseende =)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nina Hellberg - 17 februari 2011 13:29

  En brun padda de 3 första bilderna      Den röda gossen...   En brun bic...tabby?   Rödingen igen,bild 1,2,3 neråt        En brun bic. tabbygosse!          ...

Av Nina Hellberg - 17 februari 2011 13:18

Först ut är lillen som bara vägde 64 gram, han som blev bortknuffad av de andra korvarna, som jag stödmatade och låg nätterna igenom med på bröstet för att värma hans lilla kropp  Nu är Noddy uppe i normalvikt men ser lite späd ut pga lite päls, han...

Av Nina Hellberg - 24 januari 2011 11:17

     Jaha, då var denna helg över,den var givande och intressant men stressig... Jobbade och var funktionär som sjukvårdsansvarig, det hände en del men det tänker jag inte gå in på här =) Lördagens resultat: S*Ninas mirakel Inca-Machu Picch...

Av Nina Hellberg - 9 januari 2011 23:39

lördagen den 27 november får jag ett samtal ifrån min syster Alexandra....vår kusin Robert är död! Va???????????????????????????????????????????????????????????   Hela min värld rasar och jag fungerar inte längre som jag borde, vilken förlust, vi...

Av Nina Hellberg - 29 november 2010 08:11

Här kommer lite nya bilder på k-miraklen, de är så roliga och busiga nu, och man får skratta lite mitt i allt elände.....de lyser upp tillvaron med sina personligheter! Kramer som förmodligen kommer att stanna i uppfödningen är en rackarns pälsmonste...

Ovido - Quiz & Flashcards