Direktlänk till inlägg 13 februari 2010

Solen hälsar på =)

Av Nina Hellberg - 13 februari 2010 08:37

Det verkar bli en härlig dag, solen är på väg upp och jag skiner jag med  


Klockan är 08.40 och de andra i familjen sover , det är bara jag och mina fyrbenta som är vaken ja, inte alla katterna, Ellie eller småskrot som jag kallar henne, hon sover framför mig i en underlig ställning, haha! Hon ligger med halva kroppen på fönsterbrädan och halva utanför med stöd av skrivbordets kant, hm, lite svårt att förklara men det ser väldigt obekvämt ut, haha!


Imorgon kommer vi att vara i Sundsvalls tidning, det ni  


Äntligen kommer vårat repotage visas, undrar hur man ser ut och vad de har skrivit....de erfarenheter jag har av pressen är ju att de drar bort och lägger till lite som de vill så det ska bli roligt att läsa vad..........


Nu ska jag brygga lite kaffe men vi hörs senare!

 
 
Myran

Myran

14 februari 2010 18:25

Har läst repotaget i st om era rangdolkatter fantastiskt fina.
Vi har en gammal kattherre på sådär 20-22 år somflyttat till oss från grannen.Grannarna och vi blev då överens om att han ska få sluta sina dagar hos oss.Han är en otroligt gosig katt vill vara där vi är han är till störredelen innekatt,han får gå ut om han vill men han är absolut inte ute om inte vi är med.Då min gamling inte finns längre och om vi ska ha en katt igen så kommer vi säkert att besöka dej då dina tjusiga kattor.

http://www.myrans-hemsida.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nina Hellberg - 17 februari 2011 13:29

  En brun padda de 3 första bilderna      Den röda gossen...   En brun bic...tabby?   Rödingen igen,bild 1,2,3 neråt        En brun bic. tabbygosse!          ...

Av Nina Hellberg - 17 februari 2011 13:18

Först ut är lillen som bara vägde 64 gram, han som blev bortknuffad av de andra korvarna, som jag stödmatade och låg nätterna igenom med på bröstet för att värma hans lilla kropp  Nu är Noddy uppe i normalvikt men ser lite späd ut pga lite päls, han...

Av Nina Hellberg - 24 januari 2011 11:17

     Jaha, då var denna helg över,den var givande och intressant men stressig... Jobbade och var funktionär som sjukvårdsansvarig, det hände en del men det tänker jag inte gå in på här =) Lördagens resultat: S*Ninas mirakel Inca-Machu Picch...

Av Nina Hellberg - 9 januari 2011 23:39

lördagen den 27 november får jag ett samtal ifrån min syster Alexandra....vår kusin Robert är död! Va???????????????????????????????????????????????????????????   Hela min värld rasar och jag fungerar inte längre som jag borde, vilken förlust, vi...

Av Nina Hellberg - 29 november 2010 08:11

Här kommer lite nya bilder på k-miraklen, de är så roliga och busiga nu, och man får skratta lite mitt i allt elände.....de lyser upp tillvaron med sina personligheter! Kramer som förmodligen kommer att stanna i uppfödningen är en rackarns pälsmonste...

Ovido - Quiz & Flashcards