Alla inlägg den 25 april 2010

Av Nina Hellberg - 25 april 2010 21:33

Gud vad veckorna flyger iväg  man hinner liksom inte med riktigt!

Helgen har varit mysig med familjen, jo, jag jobbade på lördagen och la`familia var då och badade. Noel hade en kompis som sov över på lördagen och han njöt av fulla muggar, de såg på film och snaskade lördagsgotta. Söndagen var lugn och harmonisk, vi grillade och myste ute i solen och Mathias förbarmade sig över den efterlängtade stutsmattan, den var uppskattad då den var ihopsatt på eftermiddagen.


Jag tog mig tid att fota F-kullen idag, de har blivit så stora och mysiga nu  

De är verkligen av rasen RAGDOLL, helt avslappnade då man lyfter upp dom, jag brukar sitta i kattungehagen med dom och de vet inte hur snabbt de ska klättra upp i knäna på mig...de har ärvt sin underbara mammas temperament!


Jag har iaf lyckats klura ut vad de röda killarna i kullen har för teckning, de är också mitted   och en av killarna kommer jag nog inte kunna släppa!


Noelles bebisar är också lika framåt och sociala, så söta som socker och en av honorna pratar gärna precis som sin mor! Vi brukar ha små samtal varje morgon om hur allt har gått under natten, hon tycker att Bell är lite väl fjantig och överbeskyddande mot de små, haha! Bell är en supermamma som spenderar mest tid med kattungarna medans Noelle går på kafferep med de andra brudarna i huset, hon tar sig "vuxentid" mer än vad Bell gör trots att Noelles bebisar är yngre.


Här kommer lite bilder iaf....                                 

Ovido - Quiz & Flashcards