Alla inlägg den 22 juli 2010

Av Nina Hellberg - 22 juli 2010 22:39

Nu hittade jag lite tid att spendera här   och den finner jag inte ofta!


En liten hemlis som jag skulle avslöja  var att den 1 sept flyttar vi till ett stort hus...ett stort hus med många möjligheter där vi alla får plats och jag lovar att det finns över också, haha!  Matfors är namnet på "byn" och den ligger lite lantligt men ändå nära stan, det ska vara en jätte,jättebra skola där och mycket barn så då tror jag att även att mina kids kommer att trivas =) Naturen inpå knuten med både skog och sjöar, helt underbart! Vi ska även bygga en stoooor kattgård till kissarna med en lucka så de kan gå ut och in som det behagar dom!


Så mitt körkort måste vara taget innan dess så det är bara att övningsköra i augusti, jag anlitar en liten körskola i stan men de har haft semester så jag har inte kunnat köra ngt i sommar....hm har nog inte haft tid själv heller haha!

Nåväl det ordnar sig!


En sak till som inte är officiellt.....förrän nu då ; )

S*Ninas mirakel Ljuva Camilie alias Chole var faktist ute på (enl. mig vilovägar) för lite mer än 2 månader sedan...då Ben fortfarande bodde hos min bror på övervåningen. jag jobbade dygn och Mathias var hemma med barnen och efter många om och men om hur detta hade kunnat ske så kröp det fram ur min son när jag började spekulera och ifrågasatte HUR och NÄR.... att Chloe bara skulle "hälsa på " hos Andreas,Arras och Ben, det var alltså min son som hade tagit upp min docka till herren Ben så de fick njuta av varandra utan min vetskap =/ Jag hade ju helt andra planer för min chokladbärare och först till vintern men jag kan helt ärligt säga att dessa bebbar är bland de vackraste jag sett...typmässigt! Nu är detta avslöjat också! Jag tar emot J-kullen med blandade känslor...Camilie skulle få bli Internationell Champion först men iofs så hinner vi nog med det också! Fadern är ju heeelt underbar i temperamentet så de små miraklen kommer att glädja människor med sin tillgivenhet det är en sak som är säker iaf...sen är det ju en sak till som är spännande med denna kull*L* en av honorna ser ut att vara lila så då är alltså Ben också chokladbärare =)

Jag ska testa honom för anlaget......


Nä väl..nu har jag avslöjat mer än nog för ikväll, haha! Resten får ni serverat imorgon....

Sov gott!

Ovido - Quiz & Flashcards