Alla inlägg den 31 juli 2010

Av Nina Hellberg - 31 juli 2010 17:18

Här är Grådoll ifrån min allra första kull, Nordiska gudar och han heter Oden egentligen men Mathias tyckte att han såg ut som en Grådoll, haha!  

Här ligger S'Nonas mirakel Gillbert numera  Kratos och spanar.....           En härlig ragdollstil=)  Bernard på språng...   Bhoomi kikar efter lillhusse kanske...            

Vackra Holly på bilderna ovan...så underbara =)   Nazca hemma i Polen med en ny kompis.......        

Hunk-Lund numera Nino är bosatt i Umeå....   

Av Nina Hellberg - 31 juli 2010 15:49

Sitter och letar foton på kattungar som flyttat i gamla mail för att kunna lägga in här....så finner jag foton på mitt hjärta Troja, sista sommaren hon fick med oss!!

Kan inte hålla tillbaka tårarna då jag ser henne, man blir påmind och det känns så nära....den dagen då hon fick gå vidare är nog bland det värsta jag genomlidit  Älskade,älskade vän, nu har du iaf inte ont...glömmer dig aldrig någonsin!

      

Ovido - Quiz & Flashcards