Alla inlägg under april 2010

Av Nina Hellberg - 5 april 2010 11:35

Tidgt i ottan väckte hon oss med ett beklagande skrik, 1 bebis hade redan anlänt till världen och hon hade tvättat och klarat allt själv, superduktig! Hon fick 6 st kattungar, 3 honor och 3 hanar!

Av Nina Hellberg - 2 april 2010 19:00

Donnas kull består av 3 choklad och 4 bruna  så möjligheten att jag får min pralin nu är stor men jag ska se hur de två tjejerna  och hanen utvecklas först!

I matbaren är det så trångt och de boxas och slåss hela dagarna, ja visst knockas de alla en efter en emellanåt och sover tungt sedan, sen om det beror på boxningen eller om maten gör de sömninga kan ni ju fundera på! Ingen är blåslagen iaf.........


Bell och Noelle`s bebbar växer och växer och väx....de känns nu så stora och knubbiga när man jämnför med Donnas små. Bells bebbar har öppnat sina små blå nu och jag är så kär i de vita bollarna! Jag har ff lite svårt att se om de röda pojkarna är bicolour eller mitted så jag ska rådfråga en tjej som är kunnig på de härligt röda färgerna , hon vet säkert fast i början när de är så ljusa så ÄR det svårt att se! Jag fotade lite idag men hur svårt är det inte med två överbeskyddande lejoninnor, haha! Bebisarna skriker ju för full hals och protesterar när jag lyfter upp dom så mammorna vill helst inte att jag bökar med bebbarna men jag försöker ju att övertala damerna att jag ska bara göra dom till fotomodeller men de lyssnar inte på det örat!....Det var inte många bilder som blev bra men nån får ni se här.....

Ovido - Quiz & Flashcards