Alla inlägg den 17 mars 2010

Av Nina Hellberg - 17 mars 2010 13:41

Idag for jag kollektivt ut till världens ände för att ta dna-test på en misstänkt!

Jag tyckte att det tog evigheter att komma fram med bussbyten och låååång väntan, nej nu attans är det jag som ska bryta mig lös ifrån fotfolket och tillhöra de bilburna, bara så ni vet vad ni har att vänta ut efter vägarna i framtiden, haha!


Iaf så fick jag ju med tvång och med hjälp av Alexandra testerna gjorda till slut men den misstänkte kommer nog att hata mig i all framtid för han gillade svabbarna inte alls.....detta låter som om jag testat en brottsling men det är det ju förstås inte, han är misstänkt lila till färgen och jag tycker absolut att han har den färgen men för att veta säkert så testas han och även Frallan som jag nämnt tidigare.......


kameran var förstås med så här kommer "den misstänkte" Dyrka Norrsken

Datorn är sååå trög så bilderna kommer i eftermiddag då jag har återvänt ifrån Birsta, dit jag ska och shoppa med min kära dotter!




Ovido - Quiz & Flashcards