Alla inlägg den 25 mars 2010

Av Nina Hellberg - 25 mars 2010 18:03

Efter låååånga timmar anlände de till slut, Noelle blev otroligt trött av denna resa, just nu ligger hon och myser och ser halvdöd ut! Henns värkarbete avtog och jag tänkte att detta går aldrig vägen men de såg eftermiddagens ljus till slut  

Jättefina huvuden, breda och stora! Det blev en lagom stor kull på 4 st, 3 hona och 1 hane så vi är glada och nöjda här hemma! Mathias är också nöjd kan jag tala om som slapp förlösa de små, han var ganska orolig när jag kom i morse hahaha! Bilder kommer!


Av Nina Hellberg - 25 mars 2010 07:35

God morgon världen!


Jag har fått rapport hemifrån nu i ottan, att min docka Noelle har gått omkring i natt och mjauat och beklagat sig så det är på G! Hon måste vänta på mig för jag vill inte missa när de små anländer! Mathias har slumrat på soffan och ställde bolådan bredvid så hon har varvat med att krafsa i lådan samt legat på hans mage antagligen för att söka närhet och tröst-man vet ju själv hur ont det gjorde med första barnet! Mathias är kraftigt nervös   och vill nog att vi skruvar fram tiden ett par timmar så att han slipper förlösa kattungarna haha!


Jag återkommer senare om det händer ngt!


Ovido - Quiz & Flashcards