Alla inlägg den 21 mars 2010

Av Nina Hellberg - 21 mars 2010 16:32

Bell har nu fått sina små, det kom ut 6 st men 2st var tyvärr dödfödda =(

Kön får jag återkomma med men de har bra vikter och mor och barn ligger just nu och tar igen sig....även deras "mormor" måste nu vila då ryggen är heeelt slut!


Noelle fanns i närheten hela tiden, hon ska ju få sina bebbar till veckan så jag tänkte att de två flickorna kunde hjälpas åt med ungarna men vi får se hur det går....Donna har också varit in till Bell på BB för att gratulera men snål som hon är så hade hon varken choklad eller blommor med sig haha!

Bilder kommer samt rapport om vikter och kön!


Ha en skön söndag i vårsolen!

Av Nina Hellberg - 21 mars 2010 08:21

Igår blev det ett helt nytt vardagsrum här hemma, med bara lite färg på väggarna så förvandlades rummet till ett helt annat  Mathias och Thilde stod för roller och färg och de var så duktiga! Själv fick jag vara målarslav och passa upp de två konstnärerna, haha! Vi möblerade om när vi ändå höll på och när katterna äntligen fick undersöka rummet så var de som julafton för dom, de snokade och virrvlade runt och tyckte nog att det var spännande! Sonen sov hos en kompis så dottern myste med oss hela kvällen.


Bell, min lilla flicka, egentligen så är hon ju inte liten utan störst av alla honorna, hon väckte mig inatt och boade riktigt i lådan så jag tänkte att nu är det väl dax!

Hon är på dag 63 idag så de är ju välkomna nu de små miraklen!


Hon har ett par lågor att välja på, det finns en i varje rum. Just nu ligger hon på golvet i "lillrummet" och har Noelle som sällskapsdam och biträdande barnmorska.

Ja, också mig då förstås så nu väntar vi bara....hon har fått krusningar på ryggen så hon har nog förvärkar´, gumman min! Magen har sjunkit och hänger nästan så den tar i golvet! Jag gissar på 6-7 bebisar därinne! Dessa bebbar kommer att få de mest blå ögon som går att få på en raggis tror jag, både Bell och Mick har otroligt fin blåfärg på ögonen!


Jag uppdaterar så fort de små behagar komma till världen!

Ovido - Quiz & Flashcards