Direktlänk till inlägg 21 mars 2010

Renovering och lång väntan på bebisar!

Av Nina Hellberg - 21 mars 2010 08:21

Igår blev det ett helt nytt vardagsrum här hemma, med bara lite färg på väggarna så förvandlades rummet till ett helt annat  Mathias och Thilde stod för roller och färg och de var så duktiga! Själv fick jag vara målarslav och passa upp de två konstnärerna, haha! Vi möblerade om när vi ändå höll på och när katterna äntligen fick undersöka rummet så var de som julafton för dom, de snokade och virrvlade runt och tyckte nog att det var spännande! Sonen sov hos en kompis så dottern myste med oss hela kvällen.


Bell, min lilla flicka, egentligen så är hon ju inte liten utan störst av alla honorna, hon väckte mig inatt och boade riktigt i lådan så jag tänkte att nu är det väl dax!

Hon är på dag 63 idag så de är ju välkomna nu de små miraklen!


Hon har ett par lågor att välja på, det finns en i varje rum. Just nu ligger hon på golvet i "lillrummet" och har Noelle som sällskapsdam och biträdande barnmorska.

Ja, också mig då förstås så nu väntar vi bara....hon har fått krusningar på ryggen så hon har nog förvärkar´, gumman min! Magen har sjunkit och hänger nästan så den tar i golvet! Jag gissar på 6-7 bebisar därinne! Dessa bebbar kommer att få de mest blå ögon som går att få på en raggis tror jag, både Bell och Mick har otroligt fin blåfärg på ögonen!


Jag uppdaterar så fort de små behagar komma till världen!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nina Hellberg - 17 februari 2011 13:29

  En brun padda de 3 första bilderna      Den röda gossen...   En brun bic...tabby?   Rödingen igen,bild 1,2,3 neråt        En brun bic. tabbygosse!          ...

Av Nina Hellberg - 17 februari 2011 13:18

Först ut är lillen som bara vägde 64 gram, han som blev bortknuffad av de andra korvarna, som jag stödmatade och låg nätterna igenom med på bröstet för att värma hans lilla kropp  Nu är Noddy uppe i normalvikt men ser lite späd ut pga lite päls, han...

Av Nina Hellberg - 24 januari 2011 11:17

     Jaha, då var denna helg över,den var givande och intressant men stressig... Jobbade och var funktionär som sjukvårdsansvarig, det hände en del men det tänker jag inte gå in på här =) Lördagens resultat: S*Ninas mirakel Inca-Machu Picch...

Av Nina Hellberg - 9 januari 2011 23:39

lördagen den 27 november får jag ett samtal ifrån min syster Alexandra....vår kusin Robert är död! Va???????????????????????????????????????????????????????????   Hela min värld rasar och jag fungerar inte längre som jag borde, vilken förlust, vi...

Av Nina Hellberg - 29 november 2010 08:11

Här kommer lite nya bilder på k-miraklen, de är så roliga och busiga nu, och man får skratta lite mitt i allt elände.....de lyser upp tillvaron med sina personligheter! Kramer som förmodligen kommer att stanna i uppfödningen är en rackarns pälsmonste...

Ovido - Quiz & Flashcards